torstai 6. helmikuuta 2014

Sikin sokin -tarinaa

Taas on tullut muutamia hankintoja tehtyä tässä. Ensin ostettiin Gigantista Aventin tuttipullopakkaus ja itkuhälytin. Se itkuhälyttimen näyttö ei kuitenkaan toiminu kunnolla, ja kun oli poistotuotteesta kyse, ei heillä ollu antaa uutta tilalle, niin meni sitten palautukseen. Käytiin OzBabystä hakemassa toisenlainen Aventin itkuhälyri sekä pullot. Siellä mulle vielä selvis, että ne pullot mitkä oltiin aiemmin Gigantista ostettu, oli jotain vanhaa mallia, joten ostin nyt sitten tätä uusittua mallia, kun on vielä yhteensopiva kaikkien muiden juttujen kanssa. En nyt sitten päätynyt tähän Ainu medelan syöttöratkaisuun, mutta uskon Aventin olevan melkeen yhtä hyvä ainakin.



Mulle tosta kuvasti tuli mieleen, että on valkoset hälyttimet sinisillä reunoilla, mutta olin hyvin väärässä.


Pakkaus kun avattiin, mun ilmeestä ehkä näki mitä mä mietin, kun mies siteeras mua heti, että "mulle on ihan sama millanen se hälytin on, kunhan mä kuulen siitä oman lapseni". (Ja kuulisitte miltä mä hänen päässään kuulostan aina kun se mua imitoi, joltain haisulin ja räkätädin risteytykseltä...) Mitäpä siihen sitten lisäämään, kun niinhän mä sanoin aiemmin. Olkoot siniset.

No tänään sitten omaa mammaani kun menin kattomaan, se puhu jostain Lidlissä olevasta vauvan tilkkutäkistä, että se olis hyvä muttei uskaltanu ostaa sitä ilman mua. Kotiin kun pääsin, niin lattialle lävähti Lidlin lehti, eikä se ollut oikeesti mikään pöllömmän näkönen. Täytyy sanoa etten oikeen ole sielä ikinä osannut katsoa mitään muuta kuin ruokaa, kun on semmonen olo, että se on semmosta Liiterilaatua, mutta voin toki olla hyvin väärässä. Mä nyt sitten kuitenkin kävin ostamassa sieltä tämmösen tilkkutäkin. Se oli suhteellisen isokin, kun oli 115x115 cm.



Oli sinistä, punasta ja ruskeaa täkkiä. Ruskeahan sieltä tietty mukaan lähti. Kääntöpuoli oli ihan vaan beige jos alkaa koiran kuva ärsyttämään. Heh-heh. Hintakin oli muistaakseni 18e.

Sitten tähän meidän tapettiongelmaan, kun ollaan käyty Baukkarissa ja Atv:ssä kiertelemässä, eikä oikeen oo iskeny päin näköä mikään tapetti, että "se on toi!". Semmosta ollaan vähän etitty tuloksetta, mutta yks suosikki kuitenkin on molemmille jääny mieleen.


Mä nyt kuitenkin uskon, että se on loppujen lopuks toi se lopullinen vaihtoehto. Ollaan katteltu ihan kaikenlaisia ja muotosia tapetteja ja yritetty pitää mieli avoimena (okei, lue; olen yrittäny pitää mieleni avoinna). Noi tähdet mulla oli vaan ihan ensimmäisenä sillon joskus mielessä lastenhuoneen sisustusta suunnitellessa. Eli yks seinä tuota, ja loput sitten varmaan jotain tommosta vaaleeta, mitä tuossakin on pohjana. Kyllä siitä huoneesta vielä hyvä tulee, vaikka nyt siitä tulee vaan järjetön päänsärky.

33+6

Arpijenkkis




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti