perjantai 28. helmikuuta 2014

3. haastepäivä

AAMU

Aamu alko tietysti lenkillä, niinkuin aina
PÄIVÄ




Aamulenkin yhteydessä mentiin mun tätiä vastaan bussipysäkille, josta suunnattiin takas meille. Päivä meni luita syöden, kahvitellen, herkutellen ja sain mä kukkiakin!

HIUKSET


Mun laittamattomista hiuksista saatte vaikka joka päivä kuvaa, mutta täytyy sanoa, etten tätä aknearpinaamaa jaksa kyllä kuvailla ilman meikkiä edes teidän mielihyvänne vuoks. Itse en sitä myöskään jaksa  pällistellä, eikä tosiaan ole mikään kovin kuvattava olo sillon, joten naamakuvaa tulee vain meikillä. Ja olenko sitte pinnallinen. Ihan oikeasti.

RUOKA



Hitto, toi lautaskuva ei kääntyny vaikka yritin. Eihän se nyt perjaatteessa ole väärinpäin, mutta se on silti hyvin häiritsevästi väärinpäin. Tänään oli siis luvassa kanaa riisipedillä. Se on kyllä aina yhtä hyvää, mutta mulla oli tänään hesemieli ja toi yks ketku olikin käyny työaikana hesellä. Ei kuulemma ollut muuta vieressä. Niinpä niin. Hiukan harmitti, kun mielihalut ei päässy toteutumaan. Ja oikeestaan mä tän ääneen sanoin vasta ruokapöydässä, että se siitäkin sitte..

ILTA

Isi-poikia-painia




Loppuilta kulus jätskiä nauttie ja SEL8NNE-elokuvaa kattoen. Luojan kiitos se oli niin dokumenttimainen, että mäkin jaksoin sen hyvin katsoa loppuun asti. Yleensä leffojen aikaan alan adhd:lla, enkä jaksa keskittyä saatika pysy paikallaan. Tää meni hyvin loppuun asti, mutta todettakoon, että mä _vihaan_ kattoa varsinkin suomenkielistä leffaa ihmisen kanssa, joka syö sipsejä! Itse en niistä välitä alkuunkaan, ne yleensä sitä paitsi haisee pahalle ja se pussin rapina ja niiden rouskutus on kyllä ärsyttävintä mitä tiedän. Piste.

Sitten loppuvalitukseen. Ärsyttää, kun paikat on turvotuksesta ihan hiton pinkeinä ja ahdistavina, varsinkin mun pohkeet? Ja ne suonenvedot. Vielä vaan ärsyttävämpää on nää mun kuumat aallot. Hikoon kun mikäkin pieni porsas ja saisin ravata alvariinsa suihkussa, mikäli se mitään ees auttais. En jaksa odottaa oman kropan takasin saamista. Toivon vaan kovin, että nää on raskaudesta johtuvaa ja asia korjaantuu hyvinkin pian pojan synnyttyä.

Nyt kuitenki ihanat viikonloput kaikille ja voikaa raikkaasti ja ilman turvotuksia! ♥ T. Hikisika



4 kommenttia:

  1. Odota sitten niitä synnytyksen jälkeisiä hormoniaaltokohtauksia :D mut ne menee onneks ohi t: toinen hikisika
    Ps. Munki teki mieli tänään hesepullaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ehkä halua odottaa niitä! :D
      Hikisikaillaan ja mätätään hesepullaa sitte yhdessä, kiva kun ei oo yksin. :D

      Poista
  2. Mä niin allekirjotan ton sipsijutun! Kaiken lisäks niitä sipsinmuruja on sitten leffan jälkeen JOKA PAIKASSA.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva et joku muukin! Ja joo niin, tällä kertaa niitä oli pitkin sänkyä. :/

      Poista