torstai 20. helmikuuta 2014

Haastetta

Tää on kestäny mulla ihan liian ikuisuuden. Ainoo, että sain kaks samaa haastetta, mutta tietysti eri kysymyksillä, joten mä nyt yhdistelen niistä molemmista 11 kysymystä mihin vastailen. Ja yritän löytää 11 haastettavaa, siitä tulee haastavaa.


Haasteen säännöt:

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään
2. Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille
4. Heidän tulee valita 11 bloggaajaa, jolla on alle 200 lukijaa
5. Sinun tulee kertoa kenet olet haastanut
6. Kerro kuka sinut haastoi, ei takaisin haastamista


11 asiaa minusta:

1. Oon ihan hirveä herkkuperse, miten semmonen värisörsseli voikin olla niin hyvää ja pelastaa monet päivät
2. Tähän asti olen ollu tosi huono mammalomalainen, kun on tullut enemmänkin valitettua liiasta ajasta, kun että olisin nauttinu olemisesta
3. Aika ajoin synnytys hirvittää ja ahdistaa aivan älyttömästi, se onneks kestää pienen hetken
4. Yritän kovin olla kaikkea muuta kun sitä, että oon ihan hirveen epäjärjestelmällinen, meillä mies tietää tavaroiden olinpaikan
5. Voin joskus herkästi arvostella muita ja siksi kadehdin positiivisia ja kaikesta ihanaa ajattelevia ihmisiä
6. Osaan onneksi nauttia arjen pienistä asioista ja arvostaa niitä
7. Kadehdin myös ihmisiä, jotka osaavat elää hetkessä. Itse murehdin ennakkoon aivan kaikkea ja aivan hiton paljon liikaa
8. Pakko kai se nyt on myöntää, mutta mun yleissivistys on täysin hanurista ja olematon
9. Samoin mun kielitaitoni on hävettävän surkea, enkulla ehkä nyt vielä pärjää
10. Ja oih, rakastan plärätä mainoksia, siks sain nyt luvan olla laittamatta "ei mainoksia" -lappua, vaan sillä ehdolla että mä kanssa hävitän ne mainokset, kun niitä kertyy vinopino. Hehh, niin se luulee
11. Mieheltä pyysin apua, niin sano että kirjota sinne, että sä oot semmonen höntti. Välillä se kyllä nauraa mulle tai pikemminkin, mutta kaipa se on tärkeintä että sillä on hauskaa..


Minulle esitetyt kysymykset:

1.  Jos saisit tehdä työksesi mitä tahansa, mikä olisi unelma-ammattisi?

Varmasti haluaisin olla parturi-kampaaja, maskeeraaja-meikkaaja mitä olen nytkin, mutta keskittyisin maskeeraukseen ja parturi-kampaajasta olisi sivutyönä mulle vaan paljon hyötyä. Myöskin medianomi ja markkinointi kiinnostaa paljon, mutta poliisi on kanssa hyvänä kakkosena!

2. Minne haluaisit matkustaa ja miksi juuri sinne?

Niin. Jenkkeihin haluaisin päästä ja moneenkin eri paikkaan sielä, mutta juuri tää New York, Los Angeles, Miami olis kiva päästä tyyppaamaan. Miksi, en tiedä kun en oo koskaan ollut, kaivaan päästä katsomaan millasta näissä paikoissa on. Hawaii kiinnostais myös kovin.

3. Jos asuntoosi syttyisi tulipalo, minkä tavaran/esineen pelastaisit ensimmäisenä?

Meinasin vastata, että miehen ja koiran, mutta en viitsi niitä esineellistää tän enempää. Varmaankin kännykkä lähtis nopiaan mukaan.

4. Jos voisit muuttua eläimeksi, mikä eläin olisit loppuelämäsi?

Tää on kyllä paha, mutta kyllä joku lintu viehättäis. Voihan sen elämä olla ihan paskaakin.. mene ja tiedä. Ainaki sais lennellä.

 5.  Mikä on paras lahja minkä olet saanut?

Varmasti vaikka mikä, mutta oon kyllä ollut ikionnellinen saamastani järkkäristä, edelleenkin.

6. Mikä on sinun erikoisin/kummallisin taitosi?

Nyt on kyllä niin paha, että pistää miettimään onko mulla mukaan mitään taitoja. En vaan osaa keksiä mitään, mutta mies sanoi, että ilmeily on mun juttu.

7. Jos sinulla on lemmikki tai useampi, kuinka he ovat saaneet nimensä?

Hah. Rufus on saanu itseasiassa nimensä mun entisen poikaystävän irkkikaverin nikistä. Sillon jo tiesin, että kun rotikan otan, se on Rufus. Mies nimen alkuperää tässä asiassa ei tiedä, mutta väliakös tällä. Se on meidän Ruffelipuffeli!

8. Millä nettisivuilla käyt päivittäin?

En voi sanoa käyväni kaikilla nettisivuilla päivittäin, mutta facebook, instagram, blogger, feissarimokat (aina tiistaisin ja torstaisin kun tulee uudet mokat) ja iltalehti kuuluu näihin käytyimpiin sivustoihin ja sovelluksiin.

9. Mitä tv-sarjoja kaikkien pitäisi mielestäsi seurata?

Ihan näin en voi sanoa, mutta mun suosikkeihin kuuluu tällä hetkellä Teiniäidit (joka kyllä loppus) ja tietysti Satuhäät! Satuhäitä suosittelen ainakin hyvää viihdettä haluaville ihmisille!

10. Oletko hukannut jotain, jonka hukkaaminen harmittaa sinua edelleen? Jos, niin mitä?

Pakko sanoa etten nyt kyllä muista mitään niin ihmeellistä tai tärkeää, joka harmittais edelleenkin. Kaikenlaista kyllä oon elämäni aikana hukannut, tämmönen lahopää kun olen. 

11. Mitä erityistä tapahtui syntymäpäivänäsi? (googlaaminen sallittu)

En kyllä nopeella googeloimisella löytäny mitään kummallista. Mutta lasketaan nyt mun syntyminen sitten erityiseksi.

(Voi ja nyt huomasin, että olin katsonut toisesta blogista mulle tarkoitetut kysymyksen väärästä sarakkeesta, pahoittelut)


Kysymykseni sinulle:

1. Millaisista asioista kadehdit muita ihmisiä?
2. Onko elämässäsi paljon asioita, jotka olisit halunnut jättää näin jälkikäteen mietittynä tekemättä?
3. Mitä haluaisit saavuttaa elämässäsi?
4. Kerro niksi, jolla helpotat omaa arkeasi.
 5. Saatko iloa muiden epäonnesta?
6. Kerro jokin paha tapasi.
7. Anna jokin neuvo hyvään elämään.
8. Millainen olisi ihanne miehesi/naisesi?
9. Näytätkö/kerrotko somessa elämästäsi vain hyvät ja ihanat puolet?
10. Millaiset ovat päivittäiset kaunistautumisrutiinisi?
11. Miten ajattelet muiden ihmisten näkevän sinut?

Huhheijaa. Ei tässä onneks menny kun muutama viikko koko hommassa, mutta yritin nyt keksiä jotain hieman kiperimpiä kysymyksiä. 


Haastetut:



Ei voi sanoa muuta kun että olipas hankalaa keksiä haastettuja, mutta ainakin osus monta kivaa uutta blogia silmään! Eikun täyttelemään.




2 kommenttia:

  1. Kiitos haasteesta!
    Tartun heti pikimmiten toimeen :)

    VastaaPoista
  2. Kiva että lähdit haasteeseen mukaan:)

    VastaaPoista