perjantai 21. helmikuuta 2014

Keskeneräinen vauvanhuone

Nyt ollaan ehkä jo hieman saavutettu vauvanhuoneen osalta. Tapetit on saatu seinälle ja jopa vaatteita oon päässy pesemään. Vielä oikeestaan ainoo tärkeä mikä puuttuu on lipasto kaikelle tilpehöörille ja sitten se hoitotaso. Myöskin huone kaipaa verhoja ja mattoa. Kaks ympyrämattoa mä kävinkin itseasiassa tänään Askosta hakemassa, mutta ne ei ollu kuitenkaan hyvän kokosia, joten ne pääsi koristamaan meidän vessan lattiaa, ja vessanmatot parvekkeelle. Ehkä uus yritys tossa myöhemmin.



Tapetti näyttää seinällä paremmalta kun mitä mun päässä etukäteen. Joten erittäin tyytyväinen olen!




Sänky ei oo saanu muutakuin koristeita, kun peitto ja pussilakanat on vielä pesemättä. Ja aivan typerä ressi kun en oo vielä keksiny mihin seinille noi kaikki tavarat on menossa. Ehkä kun lipasto saapuu taloon, saan jonkun järkevän ratkasun tähän kaikkeen.




Oon ihan rakastunu noihin Mamas&Papas -tuotteisiin. Suurimmaks osaks niitten värityksen vuoks, mutta muutenkin. Onhan ne ihan saakelin söpöjä!



Vaunut, matkarattaat ja turvakaukalo odottaa omaa hetkeään vielä pojun huoneessa, en kyllä tiedä mihin me ne sitten myöhemmin laitetaan, mutta kaine pääsee eteiseen viemään tilaa ja kulkuväylää.. 

Vaatteitakin sain pestyä, mutta vielä sitä pesemistä riittää. Mulla on vaan hirveä tämmönen addiktio BioLuvilin pesuaine ja Comfortin huuhteluaine yhdistelmään ja oli tosi tylsää saada koneesta tuoksuttomia puhtauksia kuivumaan. Kaipa tähän vaan tarvitsee alkaa tottumaan, kun en kuitenkaan viitsi niitä pojun vaatteisiin käyttää. Omiani en kyllä ala Miniriskillä pesemään, tietty jos nyt oireiluja alkaa tulla, niin sillon tietty, mutta näin jos kaikki menee hyvin niin sitten en.

Huomenna on ihana ja jännittävä päivä tiedossa, mutta siitä lisää kuvien kera myöhemmin. ♥




7 kommenttia:

  1. Moikka!
    Todella kivan ja rauhallisen näköinen huone tulevalle vauvalle ja etenkin tuo tähtitapetti on todella ihana! :)
    Yksi asia mua kyllä vähän häiritsee, että eikö teillä ole mitään värikkäitä leluja tulevalle lapselle? Vauvathan ovat syntyessään periaatteessa "värisokeita" ja näkevät ainoastaan voimakkaat päävärit ja vasta 3-4kk iässä lapsi näkee lähetuslkoon samalla lailla, kuin aikuinenkin ihminen, joten noista leluista ei ole kauheasti vauvalle iloa. :/ Ja eikös se lapsen hahmotuskyvyn kehitys ja asioihin reagoiminen ole kuitenin tärkeämpää kuin värien sopiminen sisustukseen? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi ja kiitoksia. :)

      Meillä ei oikeestan ole vielä mitään leluja vauvalle ostettuna, mutta älkää huoliko, kun niitä tulee, tulee pojan leluissa ja kirjoissa värejä olemaan. Mä lupaan. :) Kehitys on tärkeempää kun mun värivammaisuus.

      Poista
    2. :) Muistan itse myös vauvaa odottaessa, miten kaikki vauvojen lelut ja puuhamatot riiteli silmää värikkyytensä vuoksi, mutta annoin mun värivammasuudelle periksi ja ajattelin vauvaa, se niillä kuitenki leikkii, enkä minä! :D

      Poista
    3. Juu näinhän se menee. :) Ja hetki tässä vaan menee kun niihin on jo nii tottunu ettei niitä aattelekkaan.

      Poista
  2. Toi tapetti on kyllä kiva. Ite tahtoisin melkein samalla, mutta isommilla tähdillä tapetoida ton Danin huoneen :) Satuitko huomaamaan olik siellä liikkeessä isommilla tähdillä tota tapettia? Ei sillä, että tässä nyt mikään kiire edes on :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm. Toi tapetti on ATV:stä, eikä siellä kyllä mun muistaakseni ollu kun vaan eri värisiä noita. Mutta mä muistelisin, että Bauhaussissa olis ollu suht samaa värimaailmaa oleva tapetti, mutta siinä oli vaan isoa tähteä. Kannattaa käydä sieltä kattomassa. :)

      Poista
  3. Sinut on haastettu! http://laimeeta.blogspot.fi/2014/02/haasteen-orjana.html

    VastaaPoista