keskiviikko 5. helmikuuta 2014

Remonttia

Tiistaivapaapäivänä sain inspiksen repiä vauvanhuoneen tapetit hittoon tuolta seiniltä, että saatais edes jotain edistystä tässä hommassa. Ja uuh, ette arvaa minkä hottislöydön tein niiden alta. Aika nannaa sanon minä.


Jollain on ollu kyllä värisilmää.. Ja noi on vielä maalattu, että vaivaakin on nähty saadakseen ne noinkin suoraan. Tossa olis pojan silmille ihmettelemistä, niin ei vois ainakaan ihmiset tulla sanomaan mulle, että värittömyydestä pojalle luodaan värisokeus. Hemmetti. Tolla siitä varmaan tulis yhtä värivihaaja kun äitinsäkin. Vaikka emmä tiedä, en mä värejä vihaa, mutta jotain rotia kuiteskin.

  
Ehkä noi piirrustukset kertoo jotain turhautumista itse seinää kohtaan. Toi keskimmäinen näyttää ihan kuolleelta lumiukolta, mutta toki voin olla väärässä. Huh huh.

Kaikkea tätä ihanuutta paransi liisteriä seinästä nuoleva koira, tapettivaras ja vesisuihkeen juoja. Onse ihana, kun pitää ton karvalapsen olla joka ikisessä asiassa mukana. Sit se vielä on alkanu mulle tekemään sitä, että se hiipii mua kohti ja hyökkää mun varpaiden kimppuun. Voin kertoa, että tuntuu ihan mukavalta kun toi suuläpi nappaa kiinni jalkapöydästä! Eikä se, että se niin sattuis, mutta kutittaa ja tuntuu ilkeeltä samaan aikaan. 
Mun pitäis nyt olla kotona huomenna ja ylihuomenna, ahdistaa jo valmiiks kaikki se tekemättömyys sekä se, että toi koira on aina ihan vauhko kun oon sen kanssa päivisin kotona, muttei sitten tehdäkkään koko ajan jotain. Kiva vaan ahistua parista päivästä, kun maanantain jälkeen mä oonkin sitten vuoden kotona! Oon oottanu sitä ihan hirveesti, koska kroppa ei vaan enää jaksais tota töissä seisomista ja huonoja asentoja, mutta sitten on se oleminen, mikä ei tosiaan ole se oma juttu. Huomenna mennään kuitenkin moikkaamaan mun mammaa, niin saadaan päivään edes jotain tolkkua, kun isimieskin tulee näillä näkymin vasta illalla kotiin.




2 kommenttia:

  1. Mulla on sulle haaste blogissani, http://kotiaidin-paivakirja.blogspot.fi/2014/02/haaste.html :)

    VastaaPoista