keskiviikko 23. huhtikuuta 2014

Tuunailua ja värejä

Jaahas. Tuntuu että on asiaa niin ettei millään pysty kaikkee samaan ymppäämään.
Mutta jos nyt kuitenkin alottaisin tästä koti-asiasta. Matot tosiaan oli täydelliset, mutta se makkarin matto nyt auttamattakin oli liian lyhyt. Siellä se kuitenkin nyt koreilee lattialla pienuuttaan..

Mä myös vihdoin(?) liityin tuonne Pinterestiin. En oo oikeen ikinä ymmärtäny sen olemassaolon tarkotusta, enkä tiedä ymmärränkö nyt vieläkään, mutta inspiraatiokuvia sinne oon nyt keräillyt.
Ja oikeestaan syy miks sinne liityin on se, kun etsiskelin internetin ihmeellisestä maailmasta apua mun parveke ongelmaan, kun se nyt on mitä on. Ja varsinkin nyt se on jonkinlainen mattovarasto, kun siellä lojuu neljä mattoa oottamassa jotain paikanvaihtoa taikka roskista. Roskista varmaan.
Ikinä kun mulla (tai meillä) ei oo ollu lasitettua parveketta, joten en oo ikinä saanu parvekkeesta sellasta millasta olisin halunnu. Tai en tiedä mitä olen edes halunnu, mutta aina on joutunu varomaan kaikkia kankaita ja pehmusteita. Nyt kuitenkin lasitetun parvekkeen ansiosta saisin toteuttaa sinne mitä vaan, MUTTA nyt lyö pää sitten aivan tyhjää! Okei, voisin lähteä ihan sillä liikeenteeseen, että hankkisin ne kauan haluamani polyrottinkiset parvekekalusteet, mutta ne on jotain jäätävän hintasia! Mitä nyt oon löytäny alennuksesta niitä hintaan 599,-. Että jippikaijee. Taitaa jäädä vaan haaveeksi. (PINTEREST-LINKKI)

Ja koska mä vihaan meidän nykysiä kulahtaneita, haalistuneita ja rumia parvekekalusteita, sain Jannelta luvan maalata ne sillä mustalla ylijäämämaalilla, millä maalasin ne keinutuolin jalatkin. Haluisin siis kuitenkin pääväreissään mustavalkosen parvekkeen ja ehkä jonkun kivan korostevärin. Keltanen luultavastikin, kun on kaikkea keltasta muutaman kesän takaa, kun keltasvillitys iski sillon.





Noi nyt ehkä on vähän semmosia, ettei niitä saa tarkalla silmällä katsella. Toivottavasti noi nyt on edes vähän paremman näkösiä, muutakaan vaihtoehtoa en noihin löytänyt, kun ei tosiaan oo varaa laittaa kalusteisiin niin montaa sataa euroa. Noihin vielä jotkut mustavalkoset istuintyynyt ja joku kiva mustavalkoinen matto ehkä. Sitte kesemmällä väriä erilaisista kukista ja ruukuista, niin siinä on mun parveke ideaa pienellä budjetilla. Ei tosiaan se nätein vaihtoehto, mutta hitosti parempi mitä tällä hetkellä toi rojuvarasto on ollut. Ja niin se menkööt tän kesän, kattellaan vuoden päästä uusiks.

Niinjoo ja väreistä puheenollen. Kun täälläkin muutamat ollu huolissaan saako meidän poika mitään värejä elämäänsä, niin minäpä näytän.








Eli kyllä saa. Rehellisyyden nimissä mun täytyy kyllä myöntää, ettei noista oo ykskään mun hankkima, vaan on saatu joko lahjaksi tai sitten jostain pakkauksesta. Tarkotuksena on kuitenkin hommata pojalle se joka ikisellä oleva Fisher Pricen opetuskoira-lelu. Ja oon ihan ihastunu noihin Lamazen leluihin, varsinkin tuohon norsuun ! ♥ Believe it or not! Aivan ihania.

Nyt mä alan kattomaan Tavallista elämää nauhalta ennen kun seitsemältä tulee seuraava ja sit jään odottamaan Toisen kanssa ja Hyvät ja huonot uutiset. Tää ilta meneeki taas teeveen ääressä. Toisen kanssa on aivan loistavan onnistunu suomalainen uus sarja. Ei oo varmaan ollu kertaa etten olis silmät märkinä ja nyyhkyttäen sitä kattonu. Ja taas korjattakoot, etten oo mikään itkijätyyppi, syytän siis edelleenkin synnytyksen jälkeisiä hormoneja tai sitten on vaan aihe osunu liian tuttuun juttuun. Mene ja tiedä.

Ainiin! Luulin, että mulla oli asetuksissa, että kuka vaan voi kommentoida, eipä ollut mutta nytpä on. Se ei silti kyllä äiti tarkota sitä, että sun tarttis joka kohtaan kommentoida "mamin murut! / Hei Henna, äiti täällä -juttuja", se asetus voi meinaan hyvinkin nopeesti vaihtua takasin. Kyllä.








4 kommenttia:

  1. Hei vaan hei Henna, en kommentoi kokoajan. Parveketuolit näytti ihan hyviltä ja toi Rakkaan leikkimatto on sitten hieno;)

    VastaaPoista
  2. Mulla on ihan samaa ongelmaa parvekkeen kanssa! Mullakin oli älyttömät suunnitelmat lasitetulle parvekkeelle, mutta nyt kun sellanen on niin aivot lyö tyhjää. Ja toisaalta hyvä niin, kun taaas me muutetaan niin mitäpä sitä turhaa alkaa mitään keksimään. :-(

    Mä myös oon aivan älyttömän rakastunut tuohon Toisen kanssa-sarjaan ja itseasiassa se sarja pistää mun pään ihan sekaisin. Musta tuntuu että mä mökötän ja masennun aina keskiviikkoiltaisin, koska mulla on älytön vauvakuume mutta miehellä ei. :-( Kaiken lisäksi eksyn aina esimerkiksi tänne sun blogiin, joka pistää mun mielen vielä enemmän sekaisin! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua, en tiedä pitääkö tuo ottaa hyvällä vai pahalla, toivottavasti hyvällä! :D

      Tuo sarja on kyllä aivan mieletön suomalaiseks sarjaks. Mä niin ymmärrän tuon vauvakuumetuskan, kun musta tuli kans tuollainen kun olin kavereiden luona joilla oli lapsia, taikka just jostain vauvaan ja lapsiin kohdistuvista asioista tai sarjoista. Toivottavasti miehes leppyy jossain kohtaa ajatukselle. :) Sitten kun aika tulee, niin toivon teille nopeaa raskautumista ettei tarvitse sen kanssa masennella. <3

      Poista