torstai 24. huhtikuuta 2014

Lenkki

Totajoo.

Tänään sain aamulla lääkäriltä synnytyksen jälkitarkastuksessa luvan alkaa taas juoksemaan. Yay!
Pakkohan se oli heti lähteä kokeilemaan.. Juoksuaskelia ottanu viimeks joskus viime heinäkuussa. Ihan kun olis happoa kurkkuun kaadettu ja joku tunkis kapuloita kylkiluiden väliin
Jos joku tossa on lohduttavaa, on se, ettei tota kestä kun muutamat ekat kerrat ja sitten helpottaa.

Yhdeksässä kuukaudessa atletista kotletiksi, DONE! Ehkä se onnistuu myöskin toiseen suuntaan, mutta vaan helvetisti suuremmalla työllä!

Ja hitto tuntuu että oon ollu ihan liian kauan ilman karkkia koska mä haistoin mun kaukana ohi kävelleistä nuorista karkin hajun! Kiroan tätä nenää ja sen tarkkuutta. Koskaan mitään muuta mulle koskaan tuonu kun miljoonat migreenit ja oksetusolot. Tällä kertaa vaan mieliteon, että kiitos vaan sillekin.


 Ja kyllä. Ehtisin myös otella kuvia niinä hetkinä kun tuntus että lähtee taju ja on pakko hidastaa.




Surkeeta, surkeeta, surkeeta. Mun kymmenen ja puolen minuutin keskivauhti kilometrillä. Häpeä! Tästä ei nyt kuitenkaan oo tie kuin ylöspäin, joten kestän ehkä sen turvin.





5 kommenttia:

  1. Haha, munkin nokkani haistaa karkit miljoonien kilometrien päähän, jos on hirmuiset sokerihimot :D. Tsemppiä juoksu-uralle, hyvin se lähtee! Millainen muuten se jälkitarkastus oli? Tehtiinkö sisätutkimusta tmvs.?

    http://rakkaudellahannele.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No se on hyvä etten oo ainoo toivoton sokerihiiri täällä. :)

      Kiitos. Yritys tulee ainaki olemaan kova ja kyllä se tästä lähtee.

      Se siellä jälkitarkastuksessa kyseli jälkivuodoista ja voinnista ja juu, teki sisätutkimuksen missä katsoi kohdunsuuta(?) Ja sit paineli kohtua. Monelle varmasti ihan kivuton, mutta omat repeämät edelleenki auki ja sattuu, niin teki aika huonoa. Siks pelkäsinki et jatkaa mun liikuntakieltoa. :)

      Poista
  2. Aah, mä ootan niin paljon sitä, että pääsen taas juoksemaan. Mulla on rv 30 vasta menossa et jokunen tovi menee... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Liiankin tuttu tunne!! Ja sit se himo kasvaakin kun vauva on ulostaunut ja oma olo sallis liikunnan alottamisen, mutta odottelet sitä pirun jälkitarkastusta. Nopeesti se aika kuitenki loppujenlopuks menee! :)

      Poista
  3. Laitoin sulle muuten haasteen mun blogissa, ei oo pakko tehä jos ei halua. :D

    VastaaPoista