torstai 10. lokakuuta 2013

Paha paha hakukone

Oivoi. Mun pitäis ihan tosissaan lopetella tätä mun googlettelua. Itkua ja pahaa mieltähän tää vaan aiheuttaa. Tällä kertaa oli pakko käydä googlailemassa miltä 17 viikkoinen sikiö mahtaa näyttää. Oletin vaan löytäväni animaatiokuvia ihanista pikkusista. Puristuksen tunnetta rinnassa aiheutti blogi nimeltä Caleb's Ministry. En blogia lukenu oikeestaan sen enempää kun tuon yhden jutun verran. Mulle tosta jutusta mun englannintaidolla ei selvinnyt muuta kun, että tää Caleb syntyi rv 17+4 (samassa päivässä tässä mennään itse). Se mitä ja miksi on tapahtunut, ei selvinnyt kun en lukenut aiempia enkä myöhäisempiä postauksia. Saa katsoa, mutta jos oot kovin herkkä niin en välttämättä menis suosittelemaan..

Linkki blogiin

Voi paha mieli, miten pieni makaa suu ja silmät auki. Mitä itse tossa tilanteessa tekis, miten ikinä selvisin tosta tässä vaiheessa? Sanattomaksi vetää.

Älkääkö vaan kysykö miks tänne postailen tollasia, en tiedä. Ehkä oon sen verta paska ihminen, että haluan jakaa pahan oloni muiden kanssa..



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti