keskiviikko 16. lokakuuta 2013

Hankintoja

Yölliset vessareissut on kyllä inhottavimpia asioita tällä hetkellä. Sitten oon vielä lukenut, että ne lisääntyy noin kakskytkertaseks loppuraskauteen mennessä, että ei kiitos. Joudun nyt jo johonkin lähdettäessä tekemään näitä vessasuunnitelmia, jotta se ei pääse ihan ylitsepääsemättömäks. Mutta kuitenkin, mun pointti oli kertoa maailman parhaimmasta ostoksesta kuin yövalo vessaan! Ei oo ihan mieltä ylentävää kesken unien, kun viis halogeeniä pamahtaa silmille suoraan pimeydestä tultaessa. Ja miksen ole laittamatta valoa vessaan? Just siks, koska mulla on myös pimeysongelma. Eikä se oo ongelma ulkona, vaan just sisällä. Kyllä mä sokkona sinne menen, mutta asiointi pimeydessä ei oo mua varten. Varsinkaan, kun alettiin taas kattomaan Walking deadiä, tai se ei ainakaan helpota tätä ongelmaa. Hiton zombiet.





Kodin 1:stä löyty tommonen ihan perus, pieni, just sopivasti valaseva valo. Ja on kyllä helpottanu öisin suunnattomasti, eikä mene unet.

Toinen hankinta mikä tehtiin sunnuntaina vauvalle oli tämmönen unilammas. Mun oli ihan pakko kun näin sen. Se laitetaan vauvan sängyn viereen ja se päästää erilaisia rauhottavia ääniä. Lisäks se oli niin söpö etten voinu jättää sitä kauppaan.








Nyt mua vaan ihan hirveesti alko jännittämään että kai vauvalla vaan on kaikki hyvin? Kun luin kuinka tarkkaa tietoa pikkusesta saa sielä rakenneultrassa. Luulin että se menis jotakuinkin niin, että juu kaks kättä, kaks jalkaa, joissa kaikissa sormet ja varpaat.. Huh hei. No siihen ei oo enää kun kaks viikkoa, mikä tuntuu tosin pitkältä ajalta mutta eiköhän se mee yhtä nopeesti kun tähänki asti. Mies tosta ultrasta on puhunu, odottanu ja jännittäny siitä asti kun se aika saatiin sillon rv 11. Itse ei edes pystyny miettimään asiaa niin kauas vielä. 
Toivon vaan hirveesti, että kaikki on niin kuin pitääkin..



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti