perjantai 22. marraskuuta 2013

Isyyspakkaus

Onko teistä moni tehnyt tai tekemässä isälle isyyspakkauksen?

Mulle tuli meinaan jo nyt kauhee hinku päästä tekemään tällasta! Moni äiti eri forumeilla puhus, että antaa jo muutama kuukaus ennen laskettua aikaa, mutta itse oon ajatellu paketin saapuvaks hänelle vasta hiukan ennen h-hetkeä. Ja jos lähtö tulee kaikille yllätyksenä, sitten vaan viestiä perään paketin sijainnista. Toisaalta olis kiva antaa se vaikka jouluna, kun meillä ei tänä vuonna vaihdeta noita joululahjoja ollenkaan, kun tuntuu että sitä rahaa vois laittaa myös johonkin hieman järkevämpäänkin. Ostin mä meille kyllä Sami Hedbergin liput joulukuun keikalle ja itsenäisyyspäiväks varasin meille laivamatkan aamiaisineen ja buffetteineen (se siitä rahan käytön järkevyydestä..) Että se nyt jo menee kyllä jonkunlaisesta joululahjasta tällä kertaa, mutta itse jouluaattona ei ole mitään mitä toiselle antaa. Voi joulu, tulis jo!

Itse pakkaukseen oon meinannu jotain pientä tilpehööriä, mm.

- korvatulpat
- kumihanskat
- hengityssuoja (vaikka ei käyttöön tulekkaan, kun ei ole mikään erite- tai hajuherkkä)
- suklaata ja pastilleja
- energiajuomaa
- vauvan ensiapupakkaus
- laastareita (jotain lapsiaiheisia)
- pari leffalippua
- joku kirjanen/opas isyydestä (jos löytyy joku hyvä huumorilla maustettu)
- jotain i love dad -kamaa (tutti,body yms)

Jotain tuonlaista sisältöä oon sinne miettiny, mulla on tässä kuitenkin hyvin, ehkä liikaakin aikaa alkaa noita pikkuhiljaa ostelemaan. Se, että on liikaa aikaa näkyy varmasti sit siinä että menee pakkauksen sisältö jo hieman yli äyräiden. Jonkun kenkälaatikon kun vähän tuunailis isällisemmäks ja sinne saisin kaikki mahdutettua, niin bueno.
Voi olla että ideoita tulee lisää sitä väsäillessä, mutta katsellaan myöhemmin millanen tulee. Innolla odotan itsekin! 

Mies itse ei oo tällanen kovin yllättäjä-tyyppi taikka kauniilla sanoilla lepertelijä, mutta hänellä on näitä arjen pikkujuttuja millä omalla tavallaan kertoo välittävänsä. Aluks mulla meni tovi tottua tähän hänen tapaansa, mutta nyt niistä pikkujutuista osaa jo lukea sen oman tarkotuksensa. Se, että hän on kaupassa mua ajatellu ostamalla jotain mun lempiherkkua tuntuu jo kivalta, soittaa keskellä työpäivää puhellakseen hetken, sanoo rakastavansa, aamusin mua ennen noustessa hiippailee kännykän valon kanssa etsien tarvittavansa ettei häiritsis valoilla, eikä lähde ikinä töihin ennen kun on tullu sänkyyn sanomaan mä lähden nyt, ei ikinä. Noista kaikista erilaisista jutuista mä nautin joka päivä ton ihmisen kanssa. Toivottavasti hyvin hyvin hyvin pitkään. <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti