perjantai 13. syyskuuta 2013

Järkytystä

Pikku vinkki varsinkin ensiraskailijoille ja ei-synnyttäneille muutenkin; Älkää MISSÄÄN NIMESSÄ googletoiko raskausarpikuvia ihan oman mielenterveytenne vuoks!! Tyhmä minä! Ehkä pieni turhamaisuus nostaa päätään mussa tällasissa asioissa. Ei voi mitään. Rumia ne on vaikka kuinka ihanan vuoksi niitä on sitten tullutki.

Päätin, että vatsan rasvailu alkaa mielummin liian aikasin kuin liian myöhään ja oon nyt iltasin yrittäny muistaa rasvailla vatsan seutua, jospa se sitten palkitsis myöhemmin arvettomuudella. On mulla nk. raskausarpia teinivuosilta jenkkiksissä, reisissä sekä rintavarustuksessa. Mutta, ne ei oo koskaan ollu mitään punasia revenneen näkösiä, ehkä hieman vaaleenpunasia, mutta ihan valkosia pieniä nykyään, eikä ne oo ikinä haitannu mun elämää millään lailla. Tää mun mielikuva raskausmahasta, jossa on näitä arpia on, on nyt ainakin ton hetken aivosulun jälkeen aivan järkyttävä! Keskustelupalstoilla suositellaan The Body Shopin kaakaovoidetta. Kaipa mä kipinkapin rynnin Body Shoppiin ostamaan kaikkia ihmerasvoja! Jumankekka! Ainoa on vaan, että kestänkö jonkun kaakaon tuoksut ihollani vai tuleeko niistäkin pahoinvointia kerrakseen. Olkoot sitten mitä rasvasta voidetta vaan, jotain mikä mahdollisesti antais uskoa seuraavista arvettomista kuukausista. 

Kuva: thebodyshop.fi



                          -----------------------------------------------------------------------


VAROTUS; mun on pakko liittää yks kuva tänne, mikä sai mun mielen järkkymään loppuiäksi! Kannatan kyllä silmien sulkemista tiiviisti kiinni! Ihan oikeasti.



Kuva: Google

Niin, että anteeks hirmusesti jos tää nyt loukkaa jotain raskausarpia omaavaa ylpeää äitiä, mutta onhan toi nyt aivan järkyttävää mihin kuntoon oma keho raskaudesta voi mennä. Kyllä mä täällä sitten itken teille arpikohtaloani myöhemmin, kun mulla nyt selkeesti on ollu aiemminkin taipumusta arpeiluun, vaikka en oo raskaana ollutkaan. En edes kehtaa sanoa mitä suustani pääsi kuvan nähtyä. Kuitenkin vielä kerran, AI KAMALA!! Yritän saada unta ens yönä. Kiitos ja anteeks.



4 kommenttia:

  1. Hyi helvata :O Mutta joo, mulle sanottiin, että kyllä sitä mahaa vo irasvata, mutta jos ihotyyppi on sen lainen että siihen tulee helposti arpia, niin ei se välttämättä siihen auta. Ite rasvasin ja tuli silti muutama kymmenen, mutta eipä se nyt tolta näytä, samalta oikeastaan kuin teinivuosina tulleet. Joku suositteli body shopista sellaista rasvausroll-onia, en nyt tähän hätään sitä löydä että oisin voinu linkata.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harva niiltä tosiaan varmaan kokonaan välttyy, mutta yritys mulla on ainakin kova. Toi nyt tosin voi olla kuvaa jostain kutosia odottaneesta mahasta, mutta kuitenkin.. Ja linkkaa hei ihmeessä jos muistuu mieleen, kaiken tiedon otan mielelläni vastaan! :-)

      Poista
    2. Ei se linkki toiminutkaan, mutta oli siis Cocoa butter moisturising stick. Varmaan saman kyllä ajaa toi perinteinen rasvaversio, tota stickiä oli vaan suositeltu sen takia ettei kädet jää rasvaisiksi kun voi suoraan rullata mahan päälle. Aattelin kyllä ite nyt käydä hakemassa tollasen, jos vaikka ei kamalasti lisääntyisi jäljet.

      Ja paljon onnea masuasukista, meillä onkin LA sitten aika samoihin aikoihin. :)

      Poista
    3. Okei, kiva, täytyykin käydä kattelemassa vaihtoehtoja joku päivä!

      Onnea teille myös toisesta tulokkaasta, niinpäs näyttääkin olevan melkein samoihin aikoihin. :)

      Poista