maanantai 19. elokuuta 2013

Kotidoppler

Olen jo pitkään ennen raskautta haaveillu kotidopplerista, että sitten kun aika on, niin haluan mahdollisuuden saada kuulla sydänäänet. Tilasin laitteen jo varmaan rv 5, vaikka tiesin että menee vielä pieni tovi ennen kuin mitään kuuluu. Raskauskeiju.fi:stä Angel Sound. Toimii todella hyvin ja on kahdet kuulokkeiden paikat ja piuha millä voi tallentaa otoksiaan koneelle. Ollaan muutaman kerran kuunneltu mun vatsan toimintaa ilman sydänääniä. Itse ultraäänigeeliä ei ostettu, vaan vesiliukonen rasva toimii tosi hyvin.




Tässä aamulla kun nämä kuvat tänne napsisin, iski himo kokeilla taas laitetta vaikkei sieltä mitään vielä kuuluisi, kun olen lukenu että joku on saanut sydänäänet kuuluviin rv 10+jotain aikaisintaan. Meillähän on nyt rv 9+3 meneillään. Laitteen löin vatsalle, niin siinä se oli! Kovaa löi sydän herran jestas. <3 Mun pikkunen! En ehkä kestä.

En ymmärrä millä tuurilla sain laitteen oikeelle kohdalle, kun aiemmin kuunneltua oon käyttäny laitetta paljon alempana, kun kokemuksista luettuani oon saanu kuvan että äänet kuuluu niin alhaalta ettei uskois. Spotti oli jossain 10cm navasta alaspäin, ja kun liikuttelin niin se olikin se ainoa kohta mistä äänet kuulus. Joten aivan tuurilla mentiin. Miehelle soitin heti ja oli kyllä harmissaan kun ei ollu paikalla, mutta en mä oliskaan kuunnellu jos hän olis ollu paikalla, kun oli vaan semmonen "mä nyt kokeilen vaan" -homma. Toivottavasti illalla löytyy hyvin äänet, että pääsee hänkin fiilistelemään ja kuulostelemaan omaa pikkustaan. <3

Mieli on ihan huikee ja mahtava, näillä mennään loppupäivä! 

Ihanaa päivää muillekin!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti